shooooooooooooosan ;Oooooooooooo

låt & text finns där i längst ner i inlägget, sätt på den först & läs inlägget senare.
Tro mig det funkar och njuta senare


äh lägger in det jag ska ha på mig imorgon.
mai håller på fixa min blogg, skitgulligt. har inget och skriva om. haha ska överraska mama nu lite, ska springa ut för hon tror jag sover. nä men ska gå äta / dricka något, tvätta ansiktet med några krämer så huden och så blir perfekto :D sen borsta tänderna och sådär. Sen ska jag kolla runt på datan. ska gå lägga mig ungefär om en timme. ska hitta lista / listor i andras bloggar och fixa in demhär och svara på dem. :D men jafall hajdo sweet's 
 

saknar du någon? fråga inte ens mig om det.
älskar du någon? haha
är du kär? haha
gillar du någon? aaoh.
är du hungrig? aa
är du törstig? aaoh
är du trött? jaao
är du glad? a mami is home :D
är du ledsen? hhahaha sszaaaajk :D
är du nervös inför något? skolan haha
är du sur på någon? naa
vad gör du om en timme? soooooooover
två timmar? soooooover
tre timmar? men sooooooooover:@
fyra? SOVER *jävla skitlista*
vilken är din favoritfärg? beror på mitt fula humör ;o
vilken är din naturliga hårfärg? blacccccck :D
vilken är din ögonfärg? brunnnnnnnn;o
pratade du senast med? msn: pamela telefon: mamma
ringde du senast? jessih <3
hur lång är du? 167 ungefär:)
hur mycket väger du? typ 45 haha
vad är ditt första namn? Jennifer
andra namn om du har något? Jenh
efternamn? bupasiri
En hemlighet du nu tänker berätta: jag ska planera nåt hemskt för T
En vän du älskar: jessiih <3
Någonting du vill ändra i världen: att killar kan bli seriösa nu för jävla tiden -.....-
En dag du alltid kommer minnas: en dag du aldrig kommer få reda på jävla listjävel
Någonting du ser fram emot: skolaaaaan & mina fiender där HAHAHAHAHAAHA (6)

En vän som vet mycket om dig: jessih
Någon/något du skulle dö för: familjen

Framtid
Vill du ha barn:
2
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för gymnasium: haaaaaha aa :D
Finns det någonting du vill göra innan du dör: se till att min hemska plan ska gå som jag vill !!!!!! :D
Är det någonting du vill undvika: jaa

Kärlek
Tar du kärleken på allvar: 
aaoh  
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 NEEEEEEEEEJ !
Tror du någon kan leva med samma person resten av livet: nej för sickan
Har du vart tsm med ngn som du trott att du ska gifta dig och ha barn med: ja , D börjar han på

VERKLIGEN:
Är du singel:
aaaa
Vill du vara tillsammans med någon: nääää

Rädsla
Känner du att någon går för långt ibland:
what?
Har du känt att någon förföljer dig: haha du vill inte veta
Har du blivit överfallen någongång: privat
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: aa som in i helvete
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: ja fan

Är du rädd att folk ska uppfatta dig fel: vissa gör det redan

Lycka
En enda fråga, Är du lycklig :
som faaaaaaaaaaan :D

åååhhå nu e mai klar med min blogg. skitfint gumman
thank you babygirl<3

skitglad nu hihihi :$ but kylskåpet ropar , och krämen & tandborsten ..
Skriver imorgon när jag vaknar .. blixten till datan då mohahahahahaha!
jalla pysspyss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0