ny mooooobil TILILILILI :$

 jag tänker inte gråta,jag tänker inte le
& jag bryr mig inte  lev livet så länge du kan,
man vet aldrig när man dör, 
så ta nästa dag som om det var din sista dag för livet,



aaaaaaaaaloj där ute, jag har inte skrivit på två dagar för har inte haft en ork för skolan plågar mig som in i h*lvete -.-, anyway mobilen jag hade e trasig, för en kille sprang på mig när jag var i haninge centrum han skulle springa till tåget så jag tappa min mobil eller min och min, min storebrors, sen när han kom hem berätta jag, sen han blev sur på denhär gubbj*veln, gå banta istället än att ''råka'' springa på mig j*vla tjockis. iaf som sakt, jag har tagit hål i örat där uppe kan visa en bild här nere, sen idag när jag kom hem från skolan så pappa sa att han hade en överraskning och bad mig gå in i hans rum så hitta jag en mobil och han sa den va till mig såhär jag blev fett glad :o , hhaha anyway .. ajuste,
yacine jag tackar så in i h*lvete att du finns här för mig, älskar dig bästa bror, du har fått mig och skita i kärleken, slutat gråta nu för denhär killen, o allting taaaaack ännu en gång.

imorgon börjar vi 8.25 egentligen men eftersom hela C-laget ska till rudan imorgon hela dagen så ska min klass mötas 8.45 i tågstationen, Men jag hoppar på i haninge så det blir för mej 9.13 tar jag tåget sen möter jag alla dem där borta :D , kommer komma hem vid kvart över 1 eller kvart i 2 , och trorrrrrrrr det inte blir några bilder för jag vill inte ta med mig digital kameran och vi får se med mobilen.

och jag börjar fundera på att blogga nu mer och mer, lite mer oftare ..
men här är mobilen jag fick;

 och sen här är örhänget, 
  

jag skriver snart, ska fixa min lur nu och så lite och snakka med yacine & andra .
pussar

Kommentarer
Postat av: yzn

aj lav jo <3

2009-08-27 @ 17:40:01
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :D

2009-08-27 @ 18:15:25
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0