kissie

HAHA ASSÅ nu , jag ska vara seriös. först visste jag inte vem kissie var. jag börja läsa hennes blogg. kollade hennes videoinlägg och tyckte att hon var falsk, allstå? kolla hur hon snackar när hon gör videoblogg. hon är känd för sveriges största 18 åriga falska fjortis ! jag fortsatte läsa och läsa . jag såg henne i stan eller först såg jag inte. men sen när min kompis drog bak mig när jag skulle åka upp för rulltrappan , så peka hon framåt och jag kolla och gissa vem som stod där? KISSIE med amir och en till tjej. asså omg jag ville bara spy på henne. -.-  och nu läste jag på aftonbladet. som var från igår. så kom jag fram till en sida och vet ni vem som var med? Jo kissie och hennes jävla tjat om att hon har gått om blondinbella på bloggtoppen .. alltså hon förtjänar ingenting falska lilla smuts..
Här är bilden jag tog med min digital kamera.

Det som står om henne där nere som man inte kan läsa om ..

... Alexandra '' kissie '' Nillson, 18,
... som har gått om Blondinbella på bloggtoppen.
Bloggen kissies jade 583 440 läsare förra veckan.
- Det har varit mitt mål hela tiden.

hur känns det att vara störst?
- Bra. När jag började blogga för tre år sedan var det mitt mål
att slå Blondinbella och nu har jag gjort det.

Varför började du blogga?
- Jag läste blondinbellas blogg och tyckte att det verkade kul.
Jag kommer ihåg att jag läste något hon skrev om sina naglar,
så tänkte jag att '' sådant vill jag också skriva om ''

Är ni kollegor eller konkurrenter?
- hon var en förebild i början, men när jag träffade henne tyckte jag
inte att hon var som hon beskrev sig i sin blogg.
Men det är jag ju inte heller å andra sidan.

Varför har du så många läsare?
- För jag skriver om olika saker som många tycker om. Ibland skriver
jag om kläder och mode men en annan dag kan jag ge raggtips riktade
till killar. Och så är jag extremt bra på att provocera.

Vad är det skillnad mellan kissie och Alexandra?
- Kissie är en bloggkaraktär. Jag överdriver allting hundra gånger
i bloggen och allting är rosa och väldigt Paris hilton. Det är ett rollspel
som jag tjänar mycket pengar på genom bland annat annonser.

Hur länge tänker du blogga?
- Kissies karaktär kan nog inte bli äldre än 20 år.
Sedan vill jag starta en egen PR-byrå

Namn: Alexandra '' kissie '' nilsson
Ålder: 18
Gör: Läser andra året på gymnasiet, samhälle-ekonomi
Bor: På kungsholmen med pappa och lillebror
Civilstånd: Pojkvän
Inkomst: 0 kronor (taxeringsåret 2008)

***** HON HAR POJKVÄN? DET HAR HON ALDRIG SKRIVIT OM I BLOGGEN ;O *****

Aja det var allt om henne, Nu till min dag i Rudan

Jag vaknade 8.00 med att min mobil vibratiera (stavining)
Sen ville inte gå upp så somnade till tjugo över åtta, gick upp hörde att mamma var vaken.
Sen så klädde jag på mig fixade mat och glömde äta frukost, gick och borstade tänderna och tvättade
mitt ansikte, Sen blev klockan för mycket gick och skulle logga ut från min sida på datan men den hade
krånglat sig, Så stängde av den helt från datan  Sen gick jag mot tåget och köpte först en cola och daimkulor.
Sen väntade jag på tåget ungefär 5 minuter. sen hoppade jag på osv. gick av i handen och väntade på min klass
Sen så gick vi till rudan och dem delade upp oss i grupper från 6c till 9c .. haha sen kom jag och erika bort från vårat så kallad lag. och gick svarta vägen . och såg att micke dennis ( tror han hette så ) och en till sitta vid en bänk . sen vi var med dem lite och satt. Sen gick vi vidare mot svarta vägen. sen det luktade bajs så vi gick tillbaka till lärarna fråga vart vi skulle gå ..Sen efter en stund så såg vi våran grupp sen vi gick med dem, tipspromenad -.- Sen så blev vi klara och jag hade fett ont i benen & rumpan vet inte varför, men benen för vi hade gått en lååång väg. Sen så blev vi klara. Sen åt vi korv lite, Sen jag lisa och erika gick till parken där stoffe, rasmus & joel var. vi var med dem sen vi gick till kiosken köpte fanta free och pratade och så lite. sen gick vi till alla andra sen åkte våran klass hemåt men erika försvann och var kvar med 7c , sen fick jag ta tåget hemåt för dem fick vänta på erika -.- Sen kom jag hem för ungefär en timme sen. vill äta något men hittar ingenting. ska läsa bloggar lite nu, pussar.
outfit& facel.

linne från gina T
mjukisar är min storebrors, df står det EB . ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey varu i hby igår ??

2009-08-30 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0