hur vill du ha det?

Anonym om kissie:
ey varu i hby igår ??

svar; Nej jag har inte vart där på länge.



skrev nyss inlägg om två personer, från djupet av mitt hjärta.
wellwell, skit i det nu. idag gick aldri t skolan, mådde fett illa oallt,
sen min mamas kompis kom snabbt sen hon rulla vidare hemåt. sen
va själv hemma till två sen min bror kom hem sen jag tagga t datan
chilläxiii sen jag gjorde ingenting. Sen ville sova men min syster ville
ha design o sånt där fixad på sin blogg. så fixade sen mai la in den oså
den e knasnu för d skulle va en annan -.- min syster ändrade sig i sista
minuten oshit, men nu vene va ja ska göra (?). Ska äta klart min choklad
pudding, iaf. Sen aah vet inte (?). sssssssssmmaszkensz' såhär saftiiigt azåå
aja puss så länge suudhäär ;Djalla bajbajbaaaj!
Bjuder på en gammal bild också suhär :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0